کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال

کانال تلگرام سیگنال سیگنال ارز دیجیتال رایگان

کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان یک کانال در تلگرام است که به منظور ارائه اطلاعات و سیگنال های رایگان مربوط به ارزهای دیجیتال برای کاربران خود تشکیل شده است. این کانال با هدف کمک به تازه واردان و علاقمندان به ارزهای دیجیتال در فهمیدن و درک بهتر بازارهای ارز دیجیتال تاسیس شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این کانال، ارائه سیگنال های رایگان به کاربران است. سیگنال ها، پیشنهادات خرید یا فروش ارزهای دیجیتال در زمان های مشخصی است که کاربران می توانند از آنها برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این سیگنال ها براساس تحلیل فنی و اخبار بازار توسط تیم تحلیلی کانال تهیه می شوند.

علاوه بر سیگنال ها، کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان نیز از انواع مطالب آموزشی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. این مطالب شامل تحلیل های بازار، راهنمایی ها برای شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، مفاهیم اساسی ارزهای دیجیتال و سایر موارد مربوط به این حوزه است. این مطالب به کاربران کمک می کنند تا بهترین تصمیم ها را در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بگیرند.

همچنین، کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان از یک جامعه فعال و پویا از کاربران دارای اهداف مشابه استفاده می کند. این جامعه به کاربران این کانال امکان می دهد تا با همدیگر تعامل کنند، سوالات خود را مطرح کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. این تعاملات می تواند به کاربران کمک کند تا بهترین تصمیم ها را بگیرند و از تجربه کاربران دیگر بهره ببرند.

کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان سیگنال بات یکی از منحصر به فرد ترین کانال های تلگرامی است که در زمینه ارائه سیگنال رایگان ارز دیجیتال فعالیت میکند. این کانال علاوه بر ارائه سیگنال های با WinRate بسیار خوب به کاربران پلن های درآمد های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. از جمله گرفتن سود های قابل قبول از معرفی دوستان و نزدیکان به کانال، سود دهی شبکه ای و غیره.

نحوه عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان

ابتدا در تلگرام به آدرس کانال : https://t.me/forsignalbot مراجعه کنید. با رجوع به کانال و انتخاب زبان صفحه اصلی ربات را مشاهده می کنید. در این قسمت روی گزینه “کانالهای رایگان” کلیک کنید

کانال تلگرام سیگنال رایگان ارز دیجیتال

پس از ورود به صفحه لیست کانالها، از بین کانالهای مختلف می توانید یکی را انتخاب کنید

کانال تلگرام سیگنال رایگان ارز دیجیتال

پس از انتخاب کانال مورد نظر توضیحات آن و دکمه ورود به کانال را مشاهده می کنید با کلیک بر روی دکمه “ورود به کانال” شما در کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال رایگان عضو می شوید.

کانال تلگرام سیگنال رایگان ارز دیجیتال

در این کانال شما پس از ثبت نام و تایید قوانین می توانید به صورت رایگان و همیشگی می توانید از سیگنال های آن استفاده نمایید. این خدمات شامل مشاهده سیگنال های روزانه کانال است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کانال های رایگان سیگنال بات گزارش دهی دقیق از زمان باز شدن هر سیگنال تا زمان بسته شدن آن است. از جمله این گزارشات:

  • هشدار لحظه ورود به سیگنال
  • پیغام لحظه ای در زمانرسیدن به هر یک از تارگت های سیگنال
  • گزارش لحظه ای زمان استاپ لاس هر سیگنال
  • مشخص کردن سود  یا ضرر هر سیگنال
  • گزارش دهی روزانه از میزان موفقیت کانال در پیش بینی روند بازار

 

سئوالات متداول در استفاده از کانال تلگرام سیگنال بات

سئوالات متداول در استفاده از کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان

 

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ها ارزدیجیتال در واقع تحلیل ها و پیشنهادات خرید و فروش ارزی هستند. این پیشنهادات توسط تریدر های حرفه ای پس از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دقیق بازار ارز دیجیتال ارائه می شود. تا تریدرهای مبتدی یا تریدرهای که وقت کافی برای بررسی تمام ارزهای دیجیتال ندارند از آنها استفاده کنند

سیگنال های ارائه شده در کجا قابل استفاده هستند؟

در حال حاضر سیگنال ها در صرافی های معتبر و بین المللی بایننس، بایننس فیوجر، کوینکس و کوکوین، مکسی ، بینگ ایکس قابل استفاده است.در نظر داشته باشید که برای سیگنالهای اهرم بالا فقط در صرافی پیشنهادی خود سیگنال باید ورود بزنید

سیگنال ها چگونه ارائه می شوند؟

+ سیگنال ها در کانال تلگرام قرار می گیرد و برای تمام کاربران که عضو کانال هستند 24 ساعته و 7 روز هفته به آنها دسترسی دارند. سرعت و دقت ارائه سیگنال ها بسیار بالاست و بهترین زمان خرید و فروش به کاربر اطلاع داده می شود.

منظور از سیگنال بایننس ، کوینکس یا بایننس فیوچرز چیست؟

+ این عبارات در واقع صرافی های هستند که بازار آن تحلیل و سیگنال  آن ساخته شده است. به صورت قطع و مشخص هر سیگنال فقط و فقط در صرافی مربوط به خود معتبر است و مسئولیت استفاده از سیگنال در صرافی های دیگر بر عهده خود شخص است.

ساختار سیگنال ها به چه شکلی هست؟

+ در هر سیگنال صرافی که سیگنال در آن معتبر است، نام ارز دیجیتال، نقطه ورد به معامله (Enter) نقاط سود دهی (Targets) نقطه حد ضرر (Stoploss) ضریب سود دهی (Levrage) نوع معامله (Buy یا Sell) و قسمت گزارشات و سود یا ضرر در پایین آن مشخص است که تمام چیزی است که یک معامله گر ارز دیجیتال به آن نیاز دارد.

سیگنال های ارائه شده برای چه ارزهایی قابل استفاده هستند؟

+ در کانال تلگرامی سیگنال بات بیش از 300 ارز دیجیتال در صرافی های مختلف بررسی می شود ولی عمده تمرکز کانال بر روی 50 ارز دیجیتال اصلی و معتبر تر، و بیشتر در صرافی قدرتمند بایننس فیوچر (binance futures) است.

روزانه چند سیگنال در کانال قرار می گیرد؟

+ تعداد سیگنال های ارائه شده در کانال بستگی به شرایط بازار دارد. سیگنال های کانال سیگنال بات هم از نوع خرید و هم از نوع فروش است که در هر شرایط بازار، چه سعودی و چه نزولی برای کاربران سود دهی داشته باشد

برای استفاده از سیگنال ها باید چه مواردی را بلد باشم؟

+ برای اینکه بتوانید از سیگنال ها استفاده کنید باید با نحوه کار در صرافی ها آشنایی داشته باشید، مخصوصا در بازار باینیس فیوچر و بتوانید در این صرافی ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

آیا می توانم از سیگنال ها در هر صرافی که تمایل دارم استفاده کنم؟

+ برای سیگنال های اسپات بله، چون اختلاف قیمت در صرافی های مختلف ناچیز است ولی در خصوص معاملات قرارداد آتی (Futures) همانطور که پیش تر گفتیم هر سیگنال مختص صرافی خود است و این سیگنال طبق تحلیل رفتارهای مشتریان آن صرافی ارائه شده است. قطع به یقین مشتریان صرافی های مختلف در هر روز و ساعت عملکرد های متفاوتی با هم دارند و بهتر است هر سیگنال، مخصوصاً سیگنالهای با Leverage بالاتر از 8 در همان صرافی استفاده گردد.

آیا من که ایرانی هستم هم می توانم در صرافی بایننس و کوینکس با استفاده از سیگنال ها خرید و فروش کنم؟

+ بله می توانید اما توجه داشته باشید که صرافی بایننس و کوینکس ایرانی ها را تحریم کرده است و برای کار در آن باید نکاتی را رعایت کنید تا از بسته شدن حساب کاربری شما و از دست دادن سرمایه تان جلوگیری کنید. البته در حال حاضر خیل عظیمی از ایرانی های عزیز در این صرافی ها بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت هستند

آیا با عضویت کانال سیگنال این تضمین ایجاد می شود که بتوانم ماهانه سود به دست آورم؟

+ یکی از مهمترین سئوالات استفاده از سیگنال همین موضوع است. به صورت قطع میتوان گفت خیر. هیچکس، حتی با تجربه ترین تریدر ها هم قادر به ارائه معاملات همیشه موفق نیستند. همیشه یک شانس ضرر وجود دارد. بازار همیشه طبق معادلات و تحلیل ها پیش نمیرود. ربات ها و تریدر های تیم سیگنال بات طبق طبق تاریخچه بازار و روانشناسی مشتریان در صرافی آینده روند بازار را پیش بینی می کنند نه پیشگویی! دانستن این نکته قبل از استفاده از کانال بسیار مهم است. ولی با توجه به تجربه گذشته کانال، معمولاً ضریب پیروزی در معاملات برای سیگنال ها بیش از 70 درصد بوده و تیم سیگنال بات روزانه تلاش می کند این روند بهبود پیدا کند
سیگنال بات
0